zamknij
Pokaż swoją firmę w sieci

Pokaż swoją firmę w sieci

0udostępnień
firma w sieci

Internet daje olbrzymie możliwości osobom prowadzącym biznes – w nim możesz pokazać swoje usługi i produkty. Zrobisz to za pośrednictwem własnej strony internetowej, bloga lub fanpage’a w mediach społecznościowych takich jak np. Facebook. Twitter czy GoldenLine. Aby jednak wykorzystać w pełni możliwości, które oferuje Internet, powinnaś zbudować – wokół wybranej platformy – społeczność. Dzięki wymianie poglądów masz możliwość prowadzenia z nią dyskusji na temat swoich produktów i usług, pokazania się jako specjalistka w danej dziedzinie, a także zwiększenia rozpoznawalności marki, którą chcesz wypromować.

Oto kilka sposobów jak powiększyć grono użytkowników zainteresowanych twoimi produktami i usługami.

Odpowiadaj tak szybko jak się da na pytania, obawy czy krytykę pojawiające się w komentarzach.
Każda firma jest narażona na niepochlebne komentarze pojawiające się w Google. Pozostawienie ich bez odpowiedzi wpłynie negatywnie na wizerunek twojej firmy, a także może nakręcić spiralę krytycznych uwag skierowanych pod adresem twoich produktów czy usług. Dlatego reaguj na takie działania jak najszybciej. To samo dotyczy pytań – jeśli chcesz, aby twoja firma była uznawana za wiarygodną, udzielaj na nie odpowiedzi.

Fot. Fotolia.com

Udostępnij na każdej podstronie informacje, które mają na celu aktywizację użytkowników.
Chcesz, aby użytkownicy zamieszczali komentarze, prosili o konsultacje, zapisywali się na Newsletter, polubili fanpage’a na Facebooku albo wzięli udział w akcji, którą organizujesz (np. konkursie)? Upewnij się, że na każdej podstronie twojej witryny internetowej znajduje się odpowiednia informacja.

Informuj na bieżąco o nowych produktach i usługach.
Nie bądź pasywna. Nie ma nic gorszego niż nieaktualizowany fanpage lub nieaktualna strona internetowa. Gdzie jak nie za ich pośrednictwem użytkownicy mogą uzyskać najświeższe informacje o produktach lub usługach twojej firmy?

Sprawdź jak z twojej witryny internetowej korzystają użytkownicy.
Przepływ użytkowników jest ważny, ponieważ pozwala zrozumieć jak ze strony korzystają internauci. Ktoś kto przychodzi na twoja stronę internetową może być twoim obecnym klientem, potencjalnym klientem, sponsorem, darczyńcą lub po prostu entuzjastą twojej marki. Upewnij się, czy każda z tych osób kroczy wytyczoną przez ciebie ścieżką czy bezbłędnie trafiają na odpowiednie podstrony. Jeśli uznasz, że przepływ użytkowników nie wygląda tak jak się tego spodziewałaś, skonfiguruj odpowiednio przyciski nawigacji. Najlepiej, aby w trzech kliknięciach użytkownicy znaleźli na twojej stronie internetowej to czego potrzebują.

Nie ignoruj social mediów – one mają znaczenie.
Facebook, Twitter, Google Plus, LinkedIn, GoldenLine – cokolwiek wybierzesz pielęgnuj kontakty ze swoją społecznością.

Prowadź bloga tematycznego.
Oprócz strony internetowej możesz prowadzić bloga, w którym będziesz opisywać produkty i usługi, a następnie linkować do twojej strony internetowej.
Istnieje wiele sposobów na zwiększenie efektywności i skuteczności działań w sieci. Dlatego jeśli uważasz, że nie masz na to czasu lub wolisz to zostawić specjalistom, skontaktuj się z ekspertami od multimediów, którzy zaplanują i przeprowadzą szeroko zakrojone działania w Internecie.

negatywne myślenie

Unikanie negatywnego myślenia o sobie

wpływ diety na samopoczucie

Wpływ diety i ćwiczeń na sukces w pracy