zamknij
Jak reklamować salon kosmetyczny w sieci?

Jak reklamować salon kosmetyczny w sieci?

2udostępnień

Coraz bardziej doceniamy potęgę reklamy internetowej. Przede wszystkim dostęp do niej ma coraz więcej naszych potencjalnych klientów. Jej koszty mogą być dużo mniejsze niż reklamy telewizyjnej, radiowej, a nawet prasowej. Internet może nam świetnie posłużyć do promowania własnego salonu kosmetycznego. Zobacz, od czego zacząć i jak zaplanować taką reklamę!

Załóż stronę internetową

Zbudowanie strony internetowej kosztuje, jednak jest to konieczność w dzisiejszych czasach, gdy większość ludzi szuka informacji o usługach w sieci. Przede wszystkim musi być ona czytelna, przejrzysta i posiadać intuicyjną nawigację. Powinny na niej znajdować się dane kontaktowe, adres e-mail (którego regularnie odczytujemy), adres salonu. Ważne jest to, aby na bieżąco ją aktualizować, informując klientów o wszelkich zmianach i promocjach. Powinna być atrakcyjna graficznie i uporządkowana. Pamiętajmy – lepsza prostota niż za duża ilość, zdjęć czy kolorów, która sprawi, że internauta dostanie oczopląsu! Umieśćmy na stronie licznik odwiedzin – pozwoli nam to mierzyć jej efektywność.

Pozycjonowanie strony – SEO i SEM

Kupowanie w sieci
Fot. Fotolia.com

Kiedy nasza strona internetowa jest już gotowa, musimy ją odpowiednio wypozycjonować. Polega to na tym, aby znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwarki Google. Dzięki temu osoby szukające usług kosmetycznych, które oferuje nasz salon, trafią na naszą stronę. Żeby znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania musi być wartościowa, na bieżąco aktualizowana i zawierać frazy kluczowe. Najlepiej powierzyć to zadanie specjalistom. Warto również skorzystać z reklamy Google AdWords, dzięki której po wpisaniu odpowiednich fraz, strona salonu będzie reklamowana na pierwszym miejscach w wynikach wyszukiwana z oznaczeniem „reklama”. Płacimy wyłącznie wtedy, gdy ktoś kliknie w link! Na początku możemy przeznaczyć na nią niewielkie fundusze i zwiększać je w miarę tego, jak rośnie efektywność reklamy.

Media społecznościowe – doskonałe kanały do komunikacji z klientem

Z kont na portalach społecznościowych aktywnie korzysta coraz więcej osób. Liderem tego typu stron jest z pewnością Facebook. Warto założyć fanpage naszego salonu kosmetycznego. Dzięki temu będziemy mogli w szybki i prosty sposób informować klientów o promocjach, nowościach, udostępniać porady kosmetyczne, zdjęcia prac wykonywanych w salonach… Daje on ogrom możliwość i co najważniejsze – jest zupełnie za darmo!

Suche kolana – jak silnie nawilżyć najbardziej wysuszone miejsca?

Jak wybrać rozmiar odzieży w sklepie internetowym?