zamknij
Upominek dla kontrahenta. Czemu warto się na niego zdecydować?

Upominek dla kontrahenta. Czemu warto się na niego zdecydować?

0udostępnień
3 kwietnia 2019652Views

Upominek dla kontrahenta, bez względu na to, czy będzie to reklamowy gadżet, czy też personalizowana czekoladka z logo, to doskonały sposób na zbudowanie dobrej relacji biznesowej.

 

  1. Upominek dla kontrahenta – tania i skuteczna reklama
  2. Gadżety z logo firmy a budowanie długofalowych relacji
  3. Personalizowana czekoladka z logo i inne gadżety

 

Upominki dla kontrahentów są ważną pomocą dla przedsiębiorców. Skuteczność ich wręczania jest potwierdzona doświadczeniem wielu firm, dla których różnego typu gadżety czy smakołyki ozdobione logo firmy okazały się doskonałym sposobem na zbudowanie trwałych i bliskich relacji z kluczowymi klientami. Są bowiem nie tylko doskonałym sposobem na tanią i efektywną reklamę, ale też pozwalają dać do zrozumienia kontrahentowi, że współpraca z nim jest dla naszej firmy szczególnie ważna. W tym artykule wyjaśniamy, z jakimi korzyściami wiąże się przekazywanie klientom prezentów oraz jak wybrać odpowiedni rodzaj gadżetów.

Upominek dla kontrahenta – tania i skuteczna reklama

Upominki z logo firmy mogą okazać się doskonałym uzupełnieniem działań marketingowych, a w niektórych przypadkach stanowić nawet główny element strategii. Ich wykorzystanie ma wiele zalet. Warto zdecydować się na nie przede wszystkim ze względu na:

 

  • stosunkowo niskie koszty zamówienia – zwłaszcza, jeśli porównamy je z innymi technikami promocji;
  • możliwość zoptymalizowania kwestii podatkowych – zamawiając gadżety firmowe, przedsiębiorstwo może wliczyć je w koszty uzyskania przychodu jako wydatki reprezentacyjne;
  • fakt, że wyrabiają w klientach pozytywne skojarzenia z marką i trudno je zapomnieć – a takie emocje często skłaniają klientów do dalszej współpracy z firmą;
  • to, że są przydatne lub dostarczają przyjemności – klient może na przykład korzystać z nich przy pracy;
  • uniwersalność – z powodzeniem możemy wręczyć je zarówno sekretarce, jak i osobom z kadry menedżerskiej. Świetnie sprawdzają się także w przypadku „niebiznesowych” klientów;
  • łatwość zaprojektowania – bez dużych problemów można dopasować ich wygląd do identyfikacji wizualnej firmy i specyfiki jej działalności
  • Oczywiście lista zalet tej formy reklamy na wspomnianych wyżej się nie kończy. Każda firma może dopisać do niej inne, odkryte przez siebie atuty

Gadżety z logo firmy a budowanie długofalowych relacji

Upominek dla kontrahenta to doskonały sposób na to, by stworzyć ze swoimi kontrahentami trwałe relacje biznesowe. Warto ich obdarować nimi zwłaszcza przy okazji świąt takich jak Boże Narodzenie czy Wielkanoc – w ten sposób zadbamy o klimat współpracy i damy się poznać jako zaangażowani partnerzy w interesach. To też idealne rozwiązanie, jeśli chcemy skrócić dystans między nami, a kontrahentem. Ten, obdarowywany upominkami, na pewno wyrobi sobie pozytywny obraz firmy.

Personalizowana czekoladka z logo i inne gadżety

Na tę metodę promowania firmy warto zdecydować się także z uwagi na różnorodność dostępnych opcji. Do wyboru mamy najróżniejsze gadżety, które mogą przydać się klientom zarówno w pracy, jak i poza nią. Chodzi między innymi o notesy, myszki komputerowe, pamięci USB, długopisy i inny sprzęt biurowy. Poza tym możemy zdecydować się też na narzędzia wielofunkcyjne czy otwieracze.

 

Jeszcze lepszym pomysłem może okazać się wręczenie klientowi słodkiego smakołyku. Czekoladki reklamowe z logo firmy są uniwersalne – sprawdzają się niemal w każdej branży. Trudno też byłoby znaleźć kogoś, komu taki upominek nie przypadłby do gustu. Firma Karmello oferuje wiele różnych produktów – od zwykłych tabliczek, aż po bombonierki wypełnione wysokiej jakości pralinami. Ze wszystkimi propozycjami oraz możliwościami nadruku można zapoznać się na stronie https://www.karmello.pl/.

Wkładki pod pachy – prosty sposób na wstydliwe plamy od potu

Makijaż permanentny dla każdej kobiety