Jesteś zainteresowana pracą na stanowisku copywritera w wydawnictwie, firmie pozycjonującej teksty czy w agencji reklamowej? Tu znajdziesz wzór CV dla copywritera.
CV copywritera powinno zaczynać się od danych kandydata, takich jak: imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, telefon i adres mailowy.
Następnie trzeba podać informacje o posiadanym wykształceniu. Wypełniając tę część CV, należy podać datę rozpoczęcia i ukończenia studiów, a także nazwę uczelni i kierunek. Pracodawcy, szukający copywriterów, zazwyczaj nie szukają absolwentów konkretnych studiów. W tej pracy liczy się przede wszystkim „lekkie pióro”, chęć do pracy i zorientowanie na potrzeby klientów.
W następnej części CV copywritera powinno zostać wymienione doświadczenie zawodowe. Praca i praktyki w wydawnictwach czy agencjach reklamowych powinny być przedstawione tak, aby przyszły pracodawca wiedział jaką wiedzę i umiejętności nabył kandydat podczas wcześniej wykonywanej pracy.
W kolejnej części CV copywritera należy wskazać ukończone kursy, szkolenia przydatne w zawodzie copywritera oraz określić znajomość języków obcych. Informacje o szkoleniach i znajomości języków obcych warto potwierdzić certyfikatami i dyplomami.
W CV copywritera należy wymienić również umiejętności, które są niezbędne w wykonywaniu zawodu, np. obsługa komputera, obsługa programów cms.
Copywriter powinien cechować się kreatywnością, samodzielnością, sumiennością, terminowością, łatwością w nawiązywaniu kontaktów, o czym również należy wspomnieć w CV.
Do CV warto dołączyć kilka tekstów, które potwierdzą kompetencje kandydata.